Medicinska dijeta

Medicinska dijeta je navodno dobila svoj naziv iz razloga što se koristi kod oboljelih od srčanih bolesti kada trebaju prije operacije izgubiti višak kilograma, a da pritom ne izgube snagu. Upravo iz tog razloga, dijeta nam daje dovoljan unos vitamina i minerala pa se nećemo osjećati iscrpljeno i malaksalo.

Ovu dijetu ponavljamo tri puta po pet dana (možemo i kraće ako ne trebamo izgubiti dosta kilograma). Ukoliko želimo izgubiti više kilograma, nakon svakih 15 dana dijete trebamo napraviti pauzu od 15 dana u kojoj smo na normalnom režimu ishrane. Nakon te pauze od 15 dana, ponovo ide period dijete.

Ručak: jedna naranča, jedno kuhano jaje, pola šalice jogurta s manje mliječne masti

Primjer jelovnika

1. dan:

Doručak: jedna naranča, četiri integralna krekera, šalica kave ili čaja bez dodatka šećera

Ručak: jedna naranča, jedno kuhano jaje, pola šalice jogurta s manje mliječne masti

Večera: dvije rajčice, dva kuhana jaja, pola zelene salate ili svježi krastavac

2. dan:

Doručak: jedna naranča, četiri integralna krekera, šalica kave ili čaja bez dodatka šećera

Ručak: jedna naranča, jedno kuhano jaje, pola šalice jogurta s manje mliječne masti

 

Večera: pljeskavica od 125 g mljevenog junećeg ili telećeg mesa, jedna naranča, jedna rajčica, četiri integralna krekera, šalica kave ili čaja bez dodatka šećera.

medicinska dijeta

3. dan:

Doručak: jedna naranča, četiri integralna krekera, šalica kave ili čaja bez dodatka šećera

Ručak: jedna naranča, jedno kuhano jaje, pola šalice jogurta s manje mliječne masti, zelena salata ili dva krastavca, nezaslađeni napitak po izboru

Večera: pljeskavica od 125 g mljevenog junećeg ili telećeg mesa, jedna naranča, četiri integralna krekera, šalica kave ili čaja bez dodatka šećera

 

 

4. dan:

Doručak: jedna naranča, četiri integralna krekera, šalica kave ili čaja bez dodatka šećera

Ručak: 125 g nemasnog svježeg sira, jedna rajčica, četiri integralna krekera

Večera: pljeskavica od 125 g mljevenog junećeg ili telećeg mesa, dvije rajčice, četiri integralna krekera, jedna jabuka

5. dan:

Doručak: jedna naranča, četiri integralna krekera, šalica kave ili čaja bez dodatka šećera

Ručak: 200 g kuhane piletine ili ribe, jedna rajčica, četiri integralna krekera

Večera: 500 g kuhanog povrća, kuhano jaje, jedna rajčica

Kuhano povrće i meso možete začiniti vegetom. Meso pecite na tavi od teflona kako se ne bi dodavale nepotrebne masnoće. svježu rajčicu možete zamijeniti kuhanom ukoliko Vam tako više odgovara. Izuzetno je važno da namirnice na jelovniku uzimate upravo onim redoslijedom kako je navedeno, kao i u navedenim količinama. Nemojte preskakati obroke.

Obzirom da niti jedna dijeta, ukoliko se kreće od rigoroznog odricanja, nije dobra za Vaše zdravlje pa savjetujemo da se prije toga savjetujete sa svojim liječnikom.

Ono što se pokazalo jako učinkovito kod provođenja dijeta a besplatno je, jest vođenje on-line dnevnika mršavljenja na specijaliziranim forumima za mršavljenje. American Institute of Health je u svom šestomjesečnom istraživanju utvrdio da su osobe koje su vodile takav dnevnik mršavljenja izgubile u prosjeku 7 kilograma više od onih koji nisu vodili takav dnevnik.

“Poanta dnevnika mršavljenja je da će osoba puno teže griješiti u provođenju dijete kada njihov napredak  prate drugi korisnici foruma. Osim toga često se pokazalo kako je bitna podrška u nekim trenutcima osoba koje imaju sličan problem” izjavio je Bill Brogan, doktor pri navedenom institutu.

Naša preporuka je mrsavljenje-forum.com, koji je prvi specijalizirani forum za mršavljenje gdje uz podršku samih korisnika, možete očekivati odgovore i na Vaša pitanja od doktora, nutricionista i kineziologa.

4 komentara na “Medicinska dijeta”

  1. ELVIRA says:

    super

  2. Mare says:

    Ja sam danas krenula sa dijetom. Rado bih da mi netko kaže svoje iskustvo sa ovom dijetom. Da li je djelotvorna?

  3. iorbili says:

    Djelotvorna je, ako se strogo pridržava, ja sam još i vježbala uz to pa sam smršavila dosta lika u kratko vrijeme. Ali nije zdrava i nikako je ne preporučujem, vrlo brzo nakon što se počne normalno jesti, kile se vraćaju i to otprilike istom brzinom kojom su se i skinule, a to je poprilično brzo :)i nemojte se zavaravat da nećete više nikad jesti onako kao prije dijete jer to jednostavno nije moguće jer vam organizam traži hranu očajnički :) metabolizam, koji mi je ionako spor, mi više nikad neće biti isti jer sam ga još dodatno usporila i organizam naivknula na minimalnu količninu potrebne hrane tako da se sve što je iznad toga, a to nije teško prekoračiti, previše i prima se ko ludo.

    ukratko, moje mišljenje je da se toliko odricanje i doslovno gladovanje dugoročno ne isplati. čak ni ako za mjesec dana imaš neku svadbu pa moraš na brzinu smršaviti 15 kila :)

  4. Adisa says:

    jel se salata smije začiniti???

Ostavite komentar