Dijeta poslije trudnoće

Sama dijeta je najvažniji faktor gubljenja težine nakon trudnoće, ali savjetujemo da uključite vježbanje u dnevnu rutinu mršavljenja.

Većina žena tijekom trudnoće dobije na težini. Neke će lako skinuti dobivene kilograme, dok će istovremeno druge žene puno teže izgubiti na težini.

Istraživanja su pokazala kako su žene koje su uključile tjelovježbu nakon poroda puno brže gubile kilograme nego one koje su samo bile na dijeti.

Procjenjuje se i da majka treba dodatnih 500 kalorija dok doji, no kao i u trudnoći ne treba zato jesti više (ili kako se često govori – dvostruko više) hrane. S ovim podatkom zaključujemo kako je dijeta usmjerena ne na smanjivanje namirnica, već na unos kvalitetnih namirnica koje će potaknuti mršavljenje.

Jedite pet puta na dan i nikako ne preskačite doručak. Mnoge žene često upadnu u zamku gladovanja koje, osim što je nezdravo, ne daje dugoročne rezultate. Da bi Vaš metabolizam radio “puno parom” potreban mu je doručak. Jedite doručak, ručak, večeru, a između obroka pojedite neko voće.

U svoju prehranu unesite više voća i povrća. Većim unosom voća i povrća u svoje tijelo, unosite više vitamina i energije. Jabuka je najbolja voćka za mršavljenje, a izbjegavajte jedino krumpir, banane i grožđe.

Iz prehrane pokušajte što više izbaciti unos šećera, brašna, mlijeka, mliječnih proizvoda i soli, jer su ti proizvodi visokokalorični.

Ostavite komentar