Celulit i trudnoća

Celulit, taj mrski neprijatelj žena! Najčešće će te ga zamijetiti na stražnjici, bokovima, koljenima, natkoljenicama, nadlakticama i trbuhu.

Obzirom da se u trudnoći dešavaju brojne hormonalne promjene, manje se krećemo, prehrana često nije dovoljno kvalitetna te dobijamo u relativno kraćem vremenu dosta kila, nije neobično da nam se i celulit povećava.

Postoji nekoliko osnovnih pravila kojima možete utjecati na pojavu celulita

- Najvažnija u toj priči je prehrana. Trebao bi se izbjegavati unos zasićenih masti i šećera.  U ovome trebate biti dosljedni i voditi se motom zdrave prehrane. Ne znači puno ako pazite na Vašu prehranu i onda si svako malo dopustite „izlet“ sa slatkišima.

- Izuzetno važno je vježbanje to ono koje je pogodno za Vas i Vašu bebu. O odabiru pravog tipa tjelesne aktivnosti, savjetujte se s Vašim liječnikom.

- Detoksikacija nam pomaže u otklanjanju toksina iz našega tijela. S tim ciljem je bitno unositi što više voća, povrća i obične vode, a smanjiti unos aditiva, soli, alkohola, kofeina. Preporučujemo da ih za vrijeme trudnoće unosite u što manjim količinama.

- Masaža – ne treba se masirati trbuh kod trudnica.

- Opuštanje – jako je važno da se maksimalno opustite obzirom da je jedan od osnovnih razloga za nastanak celulita – stres. Opuštajte se što češće uz muziku koja vam je ugodna, što je češće moguće. Možete to uvesti i kao ritual pred spavanje. Takvo opuštanje mišića biti će ugodno i Vašoj bebi.

Ostavite komentar